Spenstig påskeprosjekt

Levanger kulturkirke er i gang med å forberede årets påskekonsert og neste år satser vi sprekt et moderne påskeoratorium. Nå er vi på jakt etter prosjektsangere og her kan man lese om prosjektet og melde seg på.

Solister til Påskekonserten

Vi er veldig glade for å ha disse fire flotte solistene på årets påskekonsert: Runa Hestad Jenssen, Ola Marius Ryan, Thale Jørstad, Eirik Krokfjord

Søker sangere til påskekonsert

Levanger kulturkirke er i gang med å forberede årets påskekonsert og er på jakt etter prosjektsangere.

César Franck

Hvem var César Franck og hvorfor feirer vi ham?
Den belgiske komponisten kalles «Den franske orgelsymfoniens far». Han revolusjonerte måten man spilte og brukte orgelet på. Han regnes derfor som den viktigste orgelkomponisten etter J.S. Bach. Musikken til Franck får orgelet til å synge som et orkester!

Ei åpen dør

Levanger kulturkirke har lenge hatt en visjon om billettfrie konserter. Nå tar vi et steg nærmere målet og gir gratis tilgang til alle studenter, barn og ungdom.