Alpaca Ensemble og Torstein Fosmo

16. jun 2024

Levanger kirke

Velkommen til en nydelig aften med Alpaca Ensemble sammen med den fantastiske tenoren Torstein Fosmo. Musikerne vil by på flotte sanger av Beethoven, sammen med den mektige klaverkvintetten Op. 34 i F-moll av Brahms.

Alpaca Ensemble er et fleksibelt ensemble med hovedbase i Trondheim. Ensemblet har mottatt en rekke priser. Blant annet ble de utnevnt av Norsk Komponistforening til Årets Utøver 2020 og ble i 2022 spelemannsnominert for begge sine utgivelser året før. Pianotrioen bestående av pianist Else Bø, fiolinist Sigrid Elisabeth Stang og cellist Marianne Baudouin Lie er faste medlemmer i ensemblet som stadig inviterer med seg dyktige musikere hentet både lokalt, nasjonalt og internasjonalt som preger ensemblets produksjoner. På kveldens konsert har de med seg Marianne Thorsen på fiolin, Julia Nehert på bratsj og tenor Torstein Fosmo.

Levanger kirke

Levanger kirke, Kirkegata, Levanger, Norge